Wednesday, June 30, 2010

主啊!主啊!主啊

第一次搞到我要迫切的喊 主啊!主啊!主啊,祢搞定他們吧!
兩次福音餐會,音響不好,人群不集中,人手不夠or不會處理,
雖不至於失控,但就是鬧哄哄的,我在唱了三首歌之後,
跑去後面洗手間大聲禱告,宣告,主掌權!主作王!主搞定啊!

其次,可能是教會人手不足,全部皆有牧師一手負責。。。可想而知吧!
教課。。。。Haiz,若能行,我要打退堂鼓了。。。你說小孩子嘛,算了吧,
哇咾,吐血喔,今天不教好,以後怎樣服事啊,怎樣傳承下一代呢?。。。
我唯有呼喊上帝,聖靈啊,來幫助我,讓我教有方,講有理,心平氣和的
。。。。。其實還是有有心人的!
會後有一年輕人來告訴我他本來很疲倦,想打瞌睡,可是卻越聽越精神。。
哈哈哈。。。

有對可愛的夫妻,太太信主,丈夫未信,但是很樂意參與她的教會活動,
和他傾談當中,他說遇到高手!!!哈哈,上帝做事沒的fight,深信他很快就會
加入神的家中!
後來其太太還祝福我和同工扮美美,費用全免!

事奉的路,孤單有時,傷痛有時,攻擊有時,歡聚有時,歡樂有時。。。
God Knows!

1 comment:

Wonderful said...

Hello Pastor Teo! Finally found the link to your blog! I have a favour to ask. I have been looking everywhere to buy your 诗歌精选. My grandmother really likes your songs as she has been listening to them more than any other songs all these while. The tapes that I still have in hands are quite old already and couldn't produce clear sound anymore. I was hoping to buy new ones to play it for my grandmother as she has been sick for quite some time already. Playing the songs to her could more or less help her... The ones that I'm looking for are 耶稣知我心,明白,头一次的爱. She bought these when you came to Kangar Baptist Church many years ago. Hope you could let me know where could I buy the songs or how to order them.
My email:jygan_5020@hotmail.com
Thank you very much!